lördag 19 mars 2011

Drömbloggen är skapad

Jaha, så sitter jag nu då med blogg nummer tre. Hmmm, men det är ju min drömblogg - vägen mot mitt älskade maraton. (förlåt skrivarbloggen, men du är faktiskt nummer två). Ja, hur jag nu kan älska det. OM jag älskar det, det vet jag ingenting om. Det kommer jag att berätta den 14 juli 2012 på kvällen, om jag lever då. Då har jag nämligen sprungit maraton i Stockholm som är ett 100-års jubileumslopp. Exakt 100 år sedan Stockholm hade OS och de sprang maraton detta datum 1912. Anmälan öppnas 13.48 14 juli 2011. Japp, jag sitter där 13.50. Jag ska med på denna upplevelse.

I alla fall.

Läget just nu:

Förkyld. På bättringsvägen, men så ledsamt. Det är premiärmilen nästa söndag och jag har varit sjuk denna vecka. Så trist. Men, jag ska springa den ändå och jag hoppas verkligen att jag springer milen fortare än jag tidigare gjort.

Ha en skön dag och låt löpningen komma in i era liv - ni ångrar er inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar