onsdag 30 november 2011

Svacka igen :(

Tydligen fungerar jag så att när jag gjort något som jag längtat efter länge och när det är över, då trillar jag ner i en svacka.

Jag gjorde det efter årets mål - halvmaran i augusti
och
nu efter mitt NMT-pass, som jag planerat i en månad och älskade när jag tränade där. Eftersom jag även fick träffa coachen och springa med henne som jag önskat länge, så är väl inte svackan så konstig (om jag nu tänker på hur jag verkar fungera), men bra jobbig i alla fall.

Jaja, jag vet ju vad jag ska göra - ut och köra de tråkpassen tills jag hittat glädjen igen. Inte så lätt i detta gråa, mörka väder. MEN jag ska se till att komma ut.

Ikväll är det zumba och i morgon är det zumba, sen blir det löpning på fredag morgon.

Ha en fin dag alla - med eller utan löpardojorna på - här blir det med dansskorna på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar