torsdag 1 december 2011

Zumba=Glädje

Vilan på soffan med Nellie 2 månader samt ett zumbapass gjorde gott för både kropp och själ. Jag känner mig lite gladare idag. Zumbakompisarna trodde (precis som jag) att min trötthet kan bero på det gråa vädret. Jag trodde i och för sig att det borde ha vänt nu när det inte är SÅ grått varje dag, men det känns ändå skönt att veta vad det kan bero på.

Idag blir det ett zumbapass till och jag längtar redan tills ikväll, till musiken, till dansen och till vår fantastiska zumbalärare.

OCH

På lördag snörar jag på joggingskorna och springer här hemma. Jag hoppas att jag kan komma igång igen så jag kan få ta del av alla fördelarna med löpningen.

Ha en fin dag alla - med eller utan joggingskorna - hos mig blir det med dansskorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar