söndag 4 september 2011

Postdepp

är kanske vad jag har nu. Är rätt trött på allt. Känner inte för något alls. Inte ens att springa. Förhoppningsvis är det normalt efter att årets dröm/mål är avklarat.
Jag hoppas att det är så och att jag kan få fart på de positiva tankarna igen, för då blir varje dag lite roligare än vad det har varit de sista två.


Är detta rätt så tänkte jag att det är det bara att springa ändå och det gjorde jag en litenliten runda med systersonen Alex som är min nya löparkompis. Han fick nya springarskor av mig i veckan och igår invigde vi dem. Jag sprang hem till honom ca 2km och sen sprang vi en liten runda drack lite vatten ur flaskorna som jag hade i mitt vätskebälte och sen sprang jag hem igen. Nu ska jag nog få fart på honom och hans ben, sen springer han snabbare än alla andra i sin klass och i fotbollslaget

Ha en fin dag alla - med eller utan löparskorna på, själv blir det utan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar