onsdag 23 mars 2011

Fortfarande inte frisk nog att springa

Men, jag har inte gett upp Premiärmilen för det. En dag i taget och på fredag bestämmer jag mig om jag tror att kroppen klarar av att lunka runt en mil eller 5 km (ska springa två varv så orkar inte kroppen kan jag hoppa av loppet efter ett varv).

Jag vill så gärna springa, men jag äventyrar inte resten av våren för detta lopp.

En kompis frågade:
Rasar hela världen samman om jag inte får springa - NEJ
Måste du in på Psyket om du inte får springa? - NEJ,
men då överlever du alltså att inte springa - JA. Det gör jag. Jag har fem andra lopp maj-augusti som jag ska springa, så jag överlever visst.

Tråkigt - JA, men hemskhemskttråkigt - NEJ

Hoppas ni alla får en fin onsdag i era snygga löparkläder - själv packar jag ner mina för ett eventuellt lopp på söndag - Stockholm here I come

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar