måndag 24 oktober 2011

Långpass igår

Långpasset igår gick rätt bra. Jag kände inte mig jättepigg i benen, men det var ok. Mitt träningsprogram i mobilen var inte igång på de första km så jag vet inte exakt hur lång rundan blev. Men ca 18 km. Där sista km var 33 sekunder snabbare än den nästsnabbaste. Jag undrar när jag ska våga/vilja ta ut mig mer i början/i mitten av passen istället för att ha mycket kraft kvar i slutet. Jaja, det kommer när det kommer.

Idag funderar jag på hur jag kunde springa långpasset igår när jag har mitt utomhusjobb idag, som är fysiskt jobbigt för benen. Men, jag ska väl härdas inför maran i vår.

Denna vecka blir det endast ett pass till som jag springer ensam hemma. De andra passen blir antingen med friskisgruppen eller zumbagruppen. Jag tror det blir en fin träningsvecka.

Ha en go dag - med eller utan joggingsorna på - själv blir det endast med arbetsskorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar