onsdag 12 oktober 2011

Jag har hittat glädjen igen - men är ändå svår att få ut


Jag kämpar på med att göra vad jag kan för att följa mitt träningsschema, men det går sådär. Men det viktigaste för mig är att göra så gott jag kan. I söndags var jag 1,5 timme uppe i skogen och sprang i terrängen. Det var underbart väder, tyst och stilla. Underbart väder? är kanske att överdriva lite, blött i gräset men det var tyst och stilla och inte varmt, så det var nästan perfekt löparväder.

Efter den underbara rundan, dusch o mat, åkte jag hem till min bästa kompis för att hälsa på henne och hennes 12 dagar gamla baby. jag bytte blöja, matade henne och njöt av varje sekund jag hade henne famnen. Jag får nog göra henne med till en löpare när hon blir stor ;)

Ha en fin dag alla - med eller utan joggingskorna - själv tar jag på dansskorna och skakar rumpa på zumbapasset ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar