söndag 30 oktober 2011

Det var inte meningen

att det skulle bli 35km samt ett zumbapass på en vecka, men det blev det och jag är lite imponerad av det faktiskt. Kroppen är matt och trött men ändå pigg och glad. Konstig känsla, men träningen ger mig så mycket gläjde nu igen och det är en underbar känsla.

Terrängpasset igår blev det inget av, för det verkar som det finns en liten infektion i kroppen så jag vilar och återhämtar mig efter veckans pass samt efter veckor av stress occh mycket jobb med mycket farande fram och tillbaka mellan jobben. Som det känns nu blir det inget pass med friskis och svettis i morgon trots att jag ska värda då, men jag är stenhård med att lyssna på kroppen om det är en infektion på gång.

Jag är otroligt glad och tacksam över att glädjen kommit tillbaka i mitt liv när det gäller löpningen. Snart ska jag börja bygga upp kroppen inför Stockholm Marathon och det ska bli roligt att följa det schemat till juni nästa år.

Jag önskar er alla en fin söndag, med eller utan joggingskorna på - själv fortsätter jag att ta hand om mig själv så jag inte blir sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar