fredag 4 november 2011

Väntar på min löparkompis - Alex

Det blev några jobbiga dagar efter förra veckans alla mil. Eftersom min ryggsäck har utbrändheten med sig, så är jag väldigt lyhörd för vad kroppen talar om för mig. Kanske jag lyssnar lite för mycket ibland, men bättre det än att jag tar slut igen. Jag har oxå haft ont i halsen några dagar och tagit det lugnt så att jag inte får någon mansförkylning.

Idag ska jag i alla fall ut en runda med min fantastiska löparkompis Alex. Min älskade systerson och jag ska ut på en runda idag, det är nog två veckor sedan sist, men jag vill inte stressa och pressa honom till löpning. Han ska vilja själv och han orkar inte när han varit i skolan, så det får bli ett pass på helgen när han har tid själv. Är man sex år ska man bara springa när man orkar.

Idag har jag oerhört mycket spring i benen, så det ska bli roligt att komma ut och köra slut på mig. Återkommer i morgon med fina bilder från vår tur.

Ha en fin löparfredag eller mys utan joggingskorna - själv ska jag inviga mina nya terrängskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar