tisdag 15 november 2011

NMT - vad har jag gett mig in på?

En förkylning börjar kännas i kroppen och jag gillar det inte alls. Jag vill kunna springa och inte få en förkylning som gör att jag tappar det jag har. Jag vet att alla säkert känner så, men jag skriver om hur jag känner det ändå.

Just denna vecka passar inte det alls med att bli förkyld eftersom jag har tänkt att springa med coachen MaratonMia på torsdag eftermiddag i Stockholm samt köra ett Nordic Military Training-pass på fredag morgon. 06.15 ska jag köra igång, och jag vet inte om jag orkar, hur jag klarar av deras övningar och hur sleten jag blir efteråt. Jag är nervös för jag kommer väl att vara sist i varenda övning, men då får det väl vara så då. Jag har läst någonstans att gemenskapen på NMT-träningen är otrolig, så där är nog någon som drar i mig så jag kan vara en del av gruppen.

Jag prepererar mig så mycket jag kan så får jag hoppas att det inte blir en hemsk förkylning.

Igår var jag värd på friskis och svettis och det var ett tufft joggintpass som jag gav järnet på. Det kändes gott i kroppen och jag trodde att jag skulle sova gott efter det passet, men jag har varit vaken sedan 4.18. Jaja, så är det ibland.

I morgon ska jag åka tåg till min svärmor som bor utanför Gävle och jag ska då prova att blogga från mobilen, men jag har aldrig gjort den tidigare så jag vet inte hur det blir.

Ha en fin dag alla - med eller utan löparskorna på - själv blir det utan eftersom det är jobb samt packning inför resan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar