söndag 7 augusti 2011

Det blev ett pass i Polen for loparnorden Cattis men,

blev inte riktigt som jag tankt mig, men det blev bra anda. Jag gav mig ut kl 7.10 i morse och tankte att jag skulle springa intervall 4x1000, men det var redan over 25 grader varmt, sa jg bangade intervallerna. Sa det blev en joggintur pa 40 minuter och sen hem pa hotellrummet och dar korde jag styrka, och det blev mycket styrka for att vara mig, eftersom det inte ar mitt stora intresse. Jag ar mycket nojd anda och nu nar det "bara" ar 13 dagar till halvmaran far jag vara nojd med det jag gjort fram tills dags datum, for nu kan jag inte gora sa mycket annat an att tro pa min traning och mitt upplagg.

Jag ar inte ett dugg orolig for halvmaran, bara lagom pirrig och spand for just det loppet.

Ha det sa bra med eller utan joggingskorna - nu blir det sandaler for mig tills jag kommer hem till de valbekanta sparen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar