tisdag 9 augusti 2011

Kan inte göra så mycket mer nu

inför halvmaran om 11 dagar. Nu får jag acceptera min form som den är. Grunden är just den grund som jag har inget annat. Jag är spänd, men inte nervös, för jag vet att jag klarar av att springa 17 km och då klarar jag av att springa 21 km oxå.

Sista långpasset blir i morgon sen blir det tre korta pass innan loppet. Det känns bara så gott, att det börjar närma sig med 2011´s stora mål.

Jag ska springa en halvmara... det trodde jag inte för några år sedan. Nu är jag där och det känns så otroligt bra med min träning som gjort mig starkare och snabbare och framförallt mer uthållig. Det är så underbart att bara låta kilometrarna försvinna bakom mig när jag springer de långa passen.

Dessa sista 11 dagarna som är kvar ska jag förbereda mig mentalt. Mitt enda problem är min sömn, men jag får kämpa på även om jag sover dåligt natten innan loppet, för inget stoppar mig nästa lördag - INGET

Ha en fin tisdag alla fina människor, med eller utan joggingskorna - själv blir det utan för det står vila på mitt schema


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar