fredag 6 maj 2011

Utmaning på G

Första utmaningen är på G nu.

Jag har inte mått så bra på fler veckor nu. Jag planerar för mycket och gör alla projekt halvdant istället för att göra hälften bra. En viktig del i min träning som jag inte gör alls är mina styrkeövningar. Idag mailade jag coachen för lite peppning och denna mailväxling slutade med en utmaning. Jag ska köra mina styrkeövningar enligt schema i två veckor och hon ska köra sin rehab enligt sitt schema.

OCH

helt plötsligt så känns det lite roligare igen.

Gårdagens fartlekspass blev ett zumbapass istället och det var roligt, pulshöjande och jobbigt.

I morgonbitti blir det tidig uppgång för ett tidigt morgonlopp på 10km. Ser redan fram emot det - att få vara ensam med fåglarna och solen tidigt, tidigt en lördags morgon.

Ha en skön fredag med eller utan joggingskorna, själv ska jag mentalt förbereda mig på mitt styrkepass som ska göras efter milspasset i morgonbitti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar