torsdag 23 juni 2011

London= drömrundan över broarna ska bli verklighet

Här är jag på G innan Malmömilen och den gick ju alldeles underbart som ni läst innan. Jag skulle ju vila efter loppet, men fuskade med det och dansade zumba på måndagskvällen. Det gillade inte benen och kroppen. Jag var helt slut på tisdagen, så jag ska ta det lite lugnare nu faktiskt. Det blir ett zumbapass idag, torsdag och sedan blir det ingen jogging förrän jag är i London nästa vecka.

Då ska jag springa över broarna en serpentinrunda Tower bridge-London bridge, Milleniumbridge och Westminister bridge och sedan måste jag ju avsluta med några meter i Hyde Park med. Planen är att springa i minst en timme.

Igår fick jag mitt nya träningsschema och det känns spännande och inspirerande att nu träna inför halvmaran i augusti och sedan fortsätta med träningen inför Stockholms Maraton nästa år.

På shoppinglistan står det joggingskor, löparkläder och ny temugg från Disneyaffären bl.a. Jag reser utan dator så det blir inga inlägg förrn jag kommer hem, med min nya löparutrustning.

Ha en fin midsommar - med eller utan joggingskorna - både ock hoppas jag - själv ska jag bara vila och ladda inför resan som påbörjas 1.45 på natten :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar