fredag 17 juni 2011

Vila idag - Malmömilen i morgon

Jag har inte sprungit så mycket de sista två veckorna, men jag har danzat zumba och kört slut på mig, så jag hoppas att jag har mycket spring i benen i morgon så att jag kan få till ett nytt peronbästa. Den mentala delen som ska se till att jag vågar/vill pressa mig mer, den är på G. Jag pressade mig mer när jag sprang Vårruset i maj och fick då en fin tid på 5km. Nu är det dags för att pressa mig till en fin tid på milen med.

Hur det går? Frågar ni mig, kommer det att bli pers i morgon, det är JAG övertygad om. Kom tillbaka och läs vad mitt nya PB är på söndag.

Ha en fin fredag - med eller utan joggingskorna - själv ska jag vila benen så mycket att de är fulla av spring i morgon kl 15 när starskottet går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar