tisdag 14 juni 2011

Spring i benen = Snart Malmömilen - HÄRLIGT

och jag ser oerhört mycket fram emot en dag tillsammans med löparkompisen Cicci. Vi får åka tåg gratis till loppet så vi tänker åka tidigt och ha en heldag tillsammans. Vi ser fram emot det båda två. Jag har inte sprungit så mycket som jag önskat den senaste tiden, och känner då såklart att jag inte är i bra form. Men det går ju inte att göra något åt nu, så formen får vara som den är.

Jag har spring i benen och det är nog ett gott tecken. Ett tufft zumbapass igår och ett på torsdag gör att jag bara längtar efter att få springa. Jag vill springa runt 55 minuter, och jag ska pressa mig så mycket jag kan för ett nytt PB.

Ha en fin tisdag - med eller utan löpardojorna på - själv ska jag njuta av dagen och ta den som den kommer, utan löpardojorna på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar