lördag 16 april 2011

Jag fullföljde nästen hela passet

i går. Jag skiftar pass dagar denna vecka och torsdagens intervallpass hamnade på fredagen. Intervallträningen fungerade sådär. Jag tycker inte alls att jag får upp farten som jag önskar att jag skulle få. Men jag ökar och det får väl duga i detta läge som jag är i just nu. När jag hade de två sista intervallerna kvar, så mötte jag en mamma till en av döttrarnas kompisar. och eftersom jag hade viktiga tonårsämnen att prata med henne om, så jag fick börja nedvarvningen efter vårt samtal.

Dagens 14 km pass är flyttat tills i morgon. Jag måste fixa och trixa för att jag inte ska känna mig stressad. Med utbrändhet i bagaget, så har jag lärt mig att sätta rimliga gränser för alla mina aktiviteter. Jag pluggar och är lite stressad över det. Jag vill umgås med familjen, jag vill springa och jag vill ta det lugnt mellan varven och då måste jag springa när det passar in i mitt schema. Löpningen är rätt högt på min lista, men jag vill ändå inte ha in löparpasset på en dag när jag har för mycket inplanerat, det fungerar inte för mig.

Ha en underbar skön löparlördag - själv laddar jag med tjejträff och laddar inför mitt 14km pass i morgon förmiddag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar