måndag 4 april 2011

Tungt cross-pass

med friskis och svettis idag. Det är underbart med måndagar när jag sticker till friskis och svettis och kör ett cross-pass med dem. Idag var vi tio stycken och det är många för vår grupp. Vi önskar att vi var fler, men de kommer snart, tror vi. Jag är där varje måndag om jag inte är sjuk. INGET får komma i vägen för mitt cross-pass

Det gick tungt idag, men inser samtidigt att det måste få göra det på måndagar då jag kör mitt långpass/terränglöpning på lördagar. Jag fokuserar istället på styrkeövningarna i cross-passet än att springa fort mellan övningarna.

Nu blir det vila i två dagar och sen är det backträning på torsdag. Det är lite ont om backar i Skåneland, men jag kör upp och ner i en "rätt" djup håla i skogen. Jag har varit utbränd, så jag klarar inte av att känna att jag måste köra iväg för att springa i en backe. Jag gör mina pass där jag bor och känner mig nöjd med det.

Jag önskar er alla en fin kväll, eller god natt beroende på när John Blund kommer på besök, jag önskar att han kan komma snart för jag är rätt trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar